Show simple item record

Una aproximación a la relación entre información de la responsabilidad social orientada al cliente y la reputación corporativa de las entidades financieras españolas

dc.contributor.authorRíos Bergillos, Araceli De Los
dc.contributor.authorRuíz Lozano, Mercedes
dc.contributor.authorTirado Valencia, Pilar 
dc.contributor.authorCarbonero Ruz, Maríano
dc.date.accessioned2019-02-04T15:19:14Z
dc.date.available2019-02-04T15:19:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12412/1043
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleUna aproximación a la relación entre información de la responsabilidad social orientada al cliente y la reputación corporativa de las entidades financieras españolases
dc.typearticlees
dc.issue.number15es
dc.journal.titleCuadernos De Economia Y Direccion De Empresas Cedees
dc.page.initial130es
dc.page.final140es
dc.rights.accessRightsopenAccesses
dc.volume.number3es


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional