Show simple item record

Humanismo y educación jesuita. Los primeros planes pedagógicos de la Compañía de Jesés en el Renacimiento: Las "ratio studiorum" de los colegios de Mesina (J. Nadal) y Románo (D. Ledesma)

dc.contributor.authorMargenat Peralta, José María 
dc.date.accessioned2019-02-04T15:19:42Z
dc.date.available2019-02-04T15:19:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12412/1325
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleHumanismo y educación jesuita. Los primeros planes pedagógicos de la Compañía de Jesés en el Renacimiento: Las "ratio studiorum" de los colegios de Mesina (J. Nadal) y Románo (D. Ledesma)es
dc.typearticlees
dc.journal.titleArbor. Pensamiento, Ciencia Y Culturaes
dc.rights.accessRightsopenAccesses


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional