Show simple item record

Efecto de la gamificación en la intención de uso de aplicaciónes móviles con fines perspectiva del modelo sociales

dc.contributor.authorGarcía Jurado, Alejandro
dc.contributor.authorTorres Jiménez, Mercedes 
dc.contributor.authorCastro González, Pilar 
dc.date.accessioned2019-02-04T15:16:13Z
dc.date.available2019-02-04T15:16:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12412/841
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleEfecto de la gamificación en la intención de uso de aplicaciónes móviles con fines perspectiva del modelo socialeses
dc.typeconferenceObjectes
dc.identifier.conferenceObjectXXVI Jornadas Hispano Lusas De Gestión Científicaes
dc.rights.accessRightsopenAccesses


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional