Show simple item record

El reconocimiento de ingresos en los programas de fidelización de clientes segun la IFRIC 13

dc.contributor.authorMolina Sánchez, Horacio Daniel 
dc.date.accessioned2019-02-04T15:20:25Z
dc.date.available2019-02-04T15:20:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12412/1596
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleEl reconocimiento de ingresos en los programas de fidelización de clientes segun la IFRIC 13es
dc.typearticlees
dc.journal.titleAeca: Revista De La Asociacion Española De Contabilidad Y Administracion De Empresases
dc.page.initial58es
dc.page.final63es
dc.rights.accessRightsopenAccesses
dc.volume.number83es


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional